2016-09-26

Te gondolsz még rám?

Szia kedves Olvasóm!

Mióta elutaztam gondoltam sokat rátok.

Először is izgatott voltam, hogy van-e akinek tetszik az oldalam s szavazott még rám a mai napig a blogversenyen, mert folyamatosan reménykedem, hogy legalább egy kategóriában bejutok az első három közé.

A másik, hogy ki lehet az, aki korábbi írasomat elolvasva

http://bodormaria.blogspot.com.es/2016/09/forever-c9-clean-9.html?m=1

esetleg kedvet kaphatott ahhoz, hogy a jobb közérzet, csinosabb kinézet érdekében belevág velem majd egy kis c9 programba.

Egy kis séta, kocogás, futás, kerékpározás, úszás, vízitorna, csoportos mocorgás mint pl  piloxing, zumba, vagy otthon a tévé előtt a földön egy kis torna.

Én sem csak pihenek ám, nehogy azt hidd. Utitársam nem kímél, reggelente kihajt a partra, és levezényeli a napindító edzéseket. Megérte, mert a napfelkelte gyönyörű.

Sokszor már szó szerint lóg a belem, de csinálom. Van mit ledolgozni, látod? És akkor mi van? Semmi.

Utoljára még iskolás koromban ugrálóköteleztem, s úgy emlékeztem az semmi, csak egy kis ugrabugra. Hát nem. Ha teheted, kezd el ujra, s meg se állj először 75-ig.


Az ugrálókötélen kívül van még négyütemű tornagyakorlat, erre még emlékszel? Ugrókötél után jöhet belőle mondjuk először 15.

Aztán könnyítésként jöjjön 15 guggolás, párhuzamos lábakkal, de nem csak úgy ímmel-ámmal csináld, hanem amennyire csak tudsz, annyira guggolj le.
Volt még a repertoárban a sétányon felugrás a járdáról a párkányra, felülés, egy kis plank, guggolásból felugrás, fekvőtámasz könnyített változatban...

Ja, és 5x ismételd meg a köröket. Szerinted? Uff. De kitartás, és meglesz az eredmény.

Szóval elkezdtem a hangolódást a c9-re, mert nem csak jobb közérzetet, de egy feszesebb, csinosabb testet is szeretnék.

Te mit szeretnél? Ha azt amit én, tarts velem. Én még szeptember utolsó napján megrendelem a saját c9 dobozom, hogy a szeptemberi aktivitásom meglegyen, hogy biztos bekerüljek a 2017-es utazók közé.

http://bodormaria.blogspot.com.es/2016/09/hello-mallorca-hello-dubai-hello-porec.html?m=1

Ha teheted, még te is rendeld meg a héten.

Addig is egy kis kedvcsináló egy utazáshoz a mostani utazásról.


További szép napot!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése