2016-09-30

Köszönöm Neked!

Kedves Olvasóm!


 Köszönöm, hogy vagy Nekem, hogy olvasod amiket írogatok Neked, és köszönöm, hogy szavaztál rám! Neked köszönhetem ezt a levelet:

Kedves Blogger!

Örömmel tájékoztatlak, hogy a szakmai zsűri és/vagy a közönség szavazatok alapján bejutottál kategóriádban a legjobb 5 közé.

Sok szeretettel meghívunk a III. Közös Jövőnk konferenciára, ahol többek között az Allianz blogverseny díjátadó ünnepsége is meg lesz tartva.  Kérünk téged, hogy érkezz időben, mert a színpadhoz közel az első sorokban névtáblával ellátott széken tudod majd elfoglalni a helyedet.
 
A verseny alatt folyamatosan tájékoztattak, hogy melyik kategóriában ki van az első 3 között, s büszkén mondhatom, hogy az egyikben végig jelen voltam, csak azt nem lehetett tudni, hogy ki hanyadik helyen áll, csak reménykedhetem tovább, hogy nem csak az első 5-ben vagyok, hanem az első 3-ban maradtam.

Október 6-án 18.25 – 18.45 ez eredményhirdetésen kiderül, és megosztom majd veled első blogversenyes örömöm még egyszer, de addig is köszönöm még egyszer, és olvasgasd az írogatásaimat ha tetszenek. Rengeteg gondolat és ötlet van a fejemben, készülök majd az év végére meglepetéssel is, de tudod, szívesen fogadom ha írsz nekem, ha kérdésed van, vagy javaslatod, vagy szeretnéd látni az írásod az oldalamon. 
 
Köszönöm!
 
Jó éjszakát, jó hétvégét!
 
Bodor Marcsi
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése