2016-09-07

Fokhagymás bazsalikomos rák vajban


 A horvátországi első vacsora után lehet ráéheztél valami hasonló finomságra. Az egyik étteremben - ahova a csajokkal járunk előszeretettel - nagyon finom rákot lehet enni, de annyira könnyű elkészíteni, hogy otthon is bármikor bátran nekiláthatsz.

Hozzávalók:

0,5 kg garnéla rák
10 dkg vaj
fél fej fokhagyma
egy marék bazsalikom
őrölt fehérbors

bagett

 Mielőtt nekikezdesz, szeleteld fel a bagettet, tedd egy tepsibe sütőpapírra, és be a sütőbe, hogy mire kész a rák, szép pirosak legyenek.

A rákhoz pedig a vajat serpenyőben felolvasztottam, majd beledobtam a rákot, amit sóztam, borsoztam ízlés szerint,

megvártam még kezd pirulni, s csak ekkor dobtam hozzá az aprított fokhagymát, így nem égett meg, de az íze intenzív lesz, 

végül a darabokra vágott bazsalikommal szórtam meg,

majd a pirított bagett falatokkal tálaltam.
Ugye, hogy egyszerű volt?

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése