2016-09-12

Számíthatok még rád?

Szia Kedves Olvasóm!
Emlékszel, hogy nem is olyan régen, még arról írtam, hogy beneveztem egy blogversenyre az én kis szerény oldalammal, majd a segítségedet kértem? A szervezők ígéretükhöz híven már közzétettek egy gyorsjelentést, s képzeld, az egyik kategóriában a három közül amiben indultam ott vagyok a 3. helyen. Én olyan boldog vagyok, s köszönöm azoknak, akik eddig szavaztak rám. 
Ugye számíthatok még a segítségetekre?

Még mindig  három kategóriában szavazhatsz rám, ha eddig rövidke pályafutásom alatt találtál már nálam egy jó receptet, egy útibeszámolót amitől te is kedvet kaptál ellátogatni egy helyre, vagy egy jó szakmai témát, vagy csak mert egyszerűen kedvelsz.
1. Szakértő - nem  politikai
 2. Gasztro
3. Utazás
Kérlek, oszd meg ismerőseid között is ezt a felhívást, ha úgy érzed, hogy segítenél ezzel is!
Köszönöm a segítséget!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése