2016-07-16

Vajon grillezett kukorica és répa

 
Tökéletes köret a sült, grillezett húsokhoz a sült, grillezett zöldségek, amiket nem feltétlenül csak a kerti grillezőn, hanem akár a tűzhelyen is elkészítheted. Ma kukoricát és répát készítettem köretnek a sült mellé.




A kukoricát héjában főztem meg a mikróban. Nagyon egyszerű. 1 kukorica a legmagasabb teljesítményen 4 perc alatt puhul meg, ha így teszed be mikrosütőbe. 5 kukoricám volt, 2 részletben tettem be puhulni, hogy ne egymáson legyenek a csövek, és még tudjon forogni a tál, mert ez az egyik legfontosabb, a másik, hogy amikor kiveszed a mikróból, akkor bármilyen forró is, pucold meg, legalábbis nekem így mondták. Az időt legalább duplázd meg.


A serpenyőbe vajat olvasztottam, picit megszórtam sóval, 

s belefektettem a főtt kukoricákat, amiket ahogy sültek, megkenegettem néha egy kis vajjal,

míg ilyen szépek nem lettek.

A kukorica után a répákat is betettem a mikróba 10 percre körülbelül, majd megsütöttem a serpenyőben.

Hát nem gyönyörű köret? És egyszerű is volt, ugye?
Jó étvágyat!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése