2016-07-16

Tejszelet torta


Ennek a tortának videóját egy ismerősöm osztotta meg a múltkor, s bár nem pont ugyanúgy, de elkészítettem egy születésnapra. Igen egyszerű. 

12 db tejszeletből készítettem el (akcióban hármasával csomagolják összeg)
1/2 liter tejszínből készítettem habot, amihez tettem 2 tasak fixálót
díszítéshez csokidarabkákat, hagyományos barna és színes "egérszart", csokiszívecskéket használtam



Letettem az első réteg tejszeletet,


rásimítottam a felvert tejszín 1/3 részét, megszórtam csokidarabokkal,

majd megismételve még egy réteg tejszelet,

a maradék habbal bevonva a teteje, oldalai,

majd egy kis díszítés,

s mehet a hűtőbe a dobozban, majd lehet szállítani.

Tálalva pedig ilyen
Jó étvágyat!

Marcsika

Te persze készítheted nagyobbra, magasabbra, variálhatod ahogy kedved tartja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése