2016-07-25

Tejszínes krumpli



Ez egy nagyon egyszerű, de annál finomabb köret, de akár húsmentes főétel is lehet.

Hozzávalók egy kisebb, körülbelül 20x40 cm-es tepsihez:

5 szem burgonya felkarikázva
Őrölt fehérbors
0,5 liter főzőtejszín
Reszelt sajt ízlés és pénztárca szerint
Margarin vagy vaj a tepsi kikenéséhez

A tepsi jól kikentem margarinnal, majd leraktam egy réteg burgonyát, sóztam, borsoztam,


még egy réteg burgonya, ismét só és bors,

majd ráöntöttem a tejszínt, fóliát tettem a tepsire, s betettem a sütőbe 150 fokra, s addig hagytam benn, míg puhára főtt a burgonya a tejszínben,

ekkor levettem a fóliát, megszórtam sajttal a burgonyát,

s addig sütöttem, míg megpirult a sajt a tetején.

 Én nagyon szeretem.
Jó étvágyat!

Marcsika

Ui:
Fagyasztani nem javaslom, próbálkoztam vele, de csak egy elvizesedett, szottyadt akármi lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése