2016-07-02

Párkányi parasztszállás

Miután bejártuk a Bazilikát Esztergomban, elindultunk Párkányba megkeresni a szállásunkat. A hétvége egyik programja Párkányban a strandoláson kívül egy jó nagy falatozás a Középkori parasztétteremben, s ha már foglaltam asztalt, ott foglaltam szállást is. Nem néztem meg előre a szállást, ezért az utcáról a kerítés mögül nem tudtam mi vár ránk, de ahogy beléptünk az udvarra, nézd mi fogadott minket.
  

  



  Mindenkinek saját kiülője van.


 





 








 2 db 2 fő és 1-1 db 4 és 5 fő részére alkalmas kis lakrészek vannak

 A 4 és 5 fősnél külön helységben található egy 2 személyes ágy, és külön a 2 vagy 3 egyágyas szoba.




  
 Nem kell aggódni, nem kötelező lavórban és vödörben fürdeni,  a fürdőszobákban tusoló vagy kád került elhelyezésre.

 Az ágy kényelmes, igazán pihentető volt rajta az alvás. A mi fürdőszobánkban nem volt akasztó, ahova legalább a kéztörlőt felakaszthattuk volna, de ennél több gondja senkinek ne legyen a szállásával.

Nekem nagyon tetszett a hely.A tulajdonos roppant kedves volt, másnap pedig indulás előtt a takarító néni még azt is elmondta, hogy készíti otthon a knédlit. 

Mindenkinek bátran merem ajánlani.

Szállásfoglalás:

sipos@siposov-dvor.sk

Jó pihenést!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése