2016-07-13

Oldalas piros kabátban






 Az oldalas nyáron kiváló grillezni, de hagyományosan tepsiben megsütve is többféleképp elkészítheted. Én most piros kabátkába öltöztettem barbecue szósz, ketchup és piros arany segítségével.


 A lényeg, hogy a húst pár nappal a sütés előtt már pácold be, hogy jól átjárják az ízek. Nem sajnáltam a hozzávalókat, jó vastagon bekentem a husikat a barbecue, ketchup és piros arany keverékével. Az arány szinte mindegy, mert önmagukban is tökéletesek, együtt pedig csak még finomabbak.



Egy kis füstölt szalonnál olvasztottam ki, erre tettem az oldalast, s irány a sütő, s a szokásos módon, alacsony hőfokon sütöttem órákig.

Salátával tálaltam, így mondhatni büntetlenül ehetsz belőle bármennyit.
Ugye, hogy ez is milyen egyszerű volt?     






Ha egy kicsit elősütöd, mehet a grillre is, ahol kap egy kis füstös ízt is mire elkészül.

Jó étvágyat!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése