2016-07-12

Borsópörkölt galuskával



Szereted a borsót?

Főztél már belőle pörköltet? Én pár évvel ezelőttig el sem tudtam képzelni, hogy  borsópörköltet egyek, aztán megkóstoltam, s megszerettem. Nagyon egyszerű ez is, mint szinte az összes étel, amiket készítettem eddig nektek.






Hozzávalók:

80 dkg borsó
3 fej vöröshagyma

ételízesítő
2 teáskanál őrölt pirospaprika
zsiradék


 A zsiradékon megfuttatod az apróra vágott, sózott vöröshagymát, mint bármilyen más pörköltnél. Azért sóztam meg a hagymát, hogy jó ízes legyen.

Mikor megpirult, egy kis vízzel engedd fel, főzd szét, majd hagyd hogy elpárologja a levét, s szórd meg az őrölt piros paprikával,
 engedd fel vízzel
 s mehet is bele a borsó.
 Főzd a borsót puhára,
 s már tálalhatod is galuskával.
Ugye tényleg egyszerű?

Jó étvágyat!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése