2016-10-19

Mézet Aranka néniéktől a piacról


Korábban már írtam arról, hogy mézet csak megbízható helyről vegyél. Az akkori írásomban szereplő család egyenlőre még csak felvásárlók részére ad el mézet, de hogy ne maradj édes finomság nélkül, ajánlom figyelmedbe Hajnika kozmetikusom szüleit, akiktől tudsz venni sok-sok nyalánkságot.

Szombaton ahogy a piacon járkáltam, találkoztam is Aranka nénivel, szétnéztem nála, beszélgettünk kicsit hogy vannak ők, apuka jobban van-e már, hogy vannak a méhecskék? Készítettem róla gyorsan pár fotót, hogy bizton megtaláld Őt a piacon, ha arra jársz.

Addig pedig olvass róluk egy kicsit többet mint amit én tudnék mesélni a januári Néplapban megjelent cikkből:
S végül de nem utolsó sorban egy gyorstalpaló mézismertető:

 Egészségedre!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése