2016-10-08

BH Mallorca - Magaluf

Mallorcai kiruccanásunk szervezésében nem vettem részt, mindent intéztek helyettem, csak annyi dolgom volt, hogy rábólintsak mindenre, hogy igen, jó lesz. Így volt ez a szállással is. Két szállodában szálltunk meg, és félidőben költöztünk, így azért érdekesebb, ugye? :-) Tehát két hotel lett kinézve, de mivel nem sikerült dönteni, hogy melyik legyen a nyerő, így lett mindkettő lefoglalva, s beiktatva egy költözés. Egy közös volt a két helyben, mégpedig az, hogy mindkettő gyermekmentes, tehát csak 18 éven felülieket fogadnak. Ne érts félre, szeretem a gyerekeket, és bízom benne, hogy mihamarabb anyuka leszek, de sokkal nyugodtabb volt a pihenés gyereksírás, hiszti, kiabálás nélkül. A BH-ben kezdtünk.

Ezt írja a booking:

A Magaluf területén épült BH Mallorca- Adults Only vízi parkkal, 2 szabadtéri medencével, strandklubbal és hullámmedencével várja vendégeit. A légkondicionált szállodában ingyenes wifi biztosított.

(Megjegyezném, az ingyenes wifi nem jelent korlátlan használatot. A messenger működött, de a levelezés, kereső, viber.... nem. Ezekhez azt kérte a szálloda, hogy regisztrálj be a facebookon keresztül, s járulj hozzá, hogy a nevedben adjon közre hirdetéseket.)

Ez a szállás 5 perces sétára van a vízparttól.

A légkondicionált szobák TV-vel, 2 egész alakos tükörrel, hűtőszekrénnyel és erkéllyel rendelkeznek. A saját fürdőszobákban hajszárító, küszöb nélküli zuhanyzó és ingyenes pipereszett áll rendelkezésre.
A helyszínen fitneszközpont is működik. A szálloda strandklubja Bali ágyakkal és pihenőrészleggel, valamint hetente háromszor medencés partival várja a vendégeket.
A szálloda büféétterme all-inclusive ellátást kínál nemzeti alkoholos italokkal naponta 09:00 és 21:00 óra között.
Június 15. és augusztus 24. között minden kedden és csütörtökön a világ leghíresebb DJ-inek 2 koncertje látogatható. 2016-ban David Guetta, Chris Brown, Steve Aoki, Craig David, Rudimental, Hardwell, Jess Glynne, Dimitri Las Vegas és mások lépnek fel.
A szálláshelytől alig 1 perces sétára számos üzlet, bár és étterem látogatható. A BCM Magaluf 300 méterre, Palma de Mallorca repülőtere pedig 18 km-re található.

Apróbetűs rész

Érkezéskor személyenként 30 euró összegű biztonsági letét fizetendő az esetleges károk fedezésére. A letétet kijelentkezéskor, a szállás állapotának ellenőrzése után teljes egészében visszatérítik, amennyiben nem történt károkozás.

Fontos! 2017. június 15. és 2017. augusztus 24. között hetente 2 alkalommal DJ-estet szerveznek. A pontos programról való tájékozódás érdekében kérjük, a szálláshellyel lépjen kapcsolatba.

Az all inclusive foglalások esetén a szálláshely ingyenes belépést biztosít a BCM komplexumba az alábbi időpontokban:
- 2017. április 28. és 2017. május 31. között
- 2017. szeptember 15. és 2017. szeptember 30. között
Mindennap ingyenes belépés a BCM komplexumba, valamint minden éjszaka all inclusive italok.

A fenti időpontokban a szálláshelyen tartózkodó vendégek számára az alábbiak biztosítottak: mindennap ingyenes belépés a BCM komplexumba, valamint minden este all inclusive italfogyasztás.
Kérjük, miután megérkezik a szálláshelyre, lépjen kapcsolatba a BH Mallorca képviselőjével az ajánlat beváltása érdekében.

Fontos! A szálláshelyen kizárólag felnőttek szállhatnak meg. A szálláshely 17 éven aluli kiskorúak foglalását nem fogadja el. A szálláshelyere 17 éves vendégek kizárólag 18 éves vagy idősebb vendégek kíséretében jelentkezhetnek be. Bejelentkezéskor a vendégeknek személyazonosító okmányt kell bemutatniuk. Amennyiben a foglalásban kiskorú személy is szerepel, az az érkezés napján történő lemondásnak minősül és lemondási díjként a foglalás 100%-át felszámítják.

Ezt pedig én:

Mikor megérkeztünk, először valahogy idegenkedtem az egész helytől. Egyáltalán nem tetszett, az egész, olyan megfogalmazhatatlanul taszított az egész, nem tudom miért, s mikor eljöttünk, addigra már sajnáltam otthagyni a helyet, mert valahogy csak sikerült megkedveltetnie magát velem.

Így néz ki a komplexum:

4 bejárata van a helynek. A főbejárat éjjel-nappal nyitva van, a többi időszakosan.
 Ez a bejárat pont a házunk, az IB12 mellett volt. Ha itt mész ki, pont egy kis bolttal találod magad szemben, ahol mindent megkapsz, amire még szükséged lehet az benti ellátás mellett.

A hátsó bejáraton keresztül majdnem a BCM-hez jutsz.
 A negyedik bejárat a STAGE, ami nyáron olyan fellépőknek ad helyet,mint pl 2016-ban David Guetta, Chris Brown, Steve Aoki, Craig David, Rudimental, Hardwell, Jess Glynne, Dimitri Las Vegas és mások.
A főbejáratnál egy tábla segít eligazodni, hogy a hét melyik napján épp milyen programot kínálnak. Nekünk ingyenes lett volna  BCM habparty és a party hajó. A habpartyt átaludtuk, a party hajó ideje alatt pedig egy másik hajón dobált minket az akkor épp viharos tenger.

S hogy milyenek a szobák? Ilyen a hálószoba,

a fürdő,
 és a nappali.
 Gondolom akik többen érkeznek, azoknak 4 személyre is kiadhatók a szobák, s a nappaliban lévő ágyakat is megágyazzák. Az ágy kényelmes volt, a tusoló a fürdőben számomra tökéletes. Ritka az olyan fürdő, ahol a víz hajmosásra is alkalmas nyomással érkezik, a víz hőmérsékletét ha beállítod úgy is marad, s a sugárnyalábok között nem kell rohangálni, hogy mindenhol érjen a víz, a rózsa nincs plafonközeli helyen fixálva. Egy hátránya a fürdőnek, hogy nehezen szellőzött ki, s tűnt el a pára a tükörről. Ó, az erkélyről nem készítettem fotót. Bár itthon ekkora erkélyem lenne! A két szoba teljes szélességében futott végig, és kb 1,5 m széles volt. Ha tele is mindkét szoba, akkor is mindenkinek jut hely este kiülni beszélgetni, iszogatni, nevetgélni.

Ahogy láthattad, több medence és csúszda is van a komplexum területén. Ahogy sétáltunk le az emeletről, már ezt láttuk:

Érdekes volt itt a reggel. Mikor mi felkeltünk, még aludt mindenki. Mire visszaértünk a partról, s mentünk reggelizni, már ébredeztek az emberek, s ahogy befejeztük a falatozást, még ki sem sütött igazából a nap, de az emberek már elkezdtek kifeküdni a medencék mellé.
Azt hiszem mi elég jó helyen voltunk, mert a mi medencénk egyikénél szinte minden nap volt valami,még szeptember végén is. Egyik nap habparty volt, ahonnan kifele vagy hagytad hogy slaggal lemossanak, vagy ugorhattál a jéghideg vízbe a medencébe - mert minden medencében olyan hideg víz volt, hogy majd megfagytam mikor bemásztam - másik nap lányok táncikáltak a medence melletti színpadokon és a vízen úszó kanapéról próbálták hangulatba hozni a parton napozókat. Sejtésem szerint a jéghideg víz a medencékben azért volt, hogy az all inclusive egész nap iszogatók legalább itt lehűtsék magukat.
A csúszdák a hideg vízzel nem voltak túl vonzóak számomra, pedig jó móka lehetett volna.

Az étterem és az ételek. Minden este más-más nemzet ételeit kóstolhattuk meg az ittartózkodásunk alatt.

Isteni finom ételeket kóstolhattam reggel, délben és este.

Szálláson kívüli éttermekről nem tudok nyilatkozni, csak egy helyről, a hátsó Twisted melletti bejáratnál található Ding Dong kebabról. Ne egyél itt pizzát, még akkor sem, ha éjjel hazafelé már nagyon éhes vagy, s azt mondja az eladó, hogy finom, mert nem az. Iszonyatos volt. Extra vastag tészta, alig feltét...... blá

Amit még érdemes tudni a helyről. Ha nem itt van a szállásod, akkor is bejöhetsz napi karszalagot véve a strandra, ami reggeltől-reggelig érvényes, s így szezonban miután kipancsoltad, kicsúszdáztad, kinapoztad, kipihented magad, átmehetsz a stage oldalra, és bulizhatsz reggelig.

Érezd jól magad, ha ezt a helyet választod!