2016-10-10

Brokkolis afrikai harcsa


Már hiányzott a sütés-főzés. Olyan jó volt kicsi újra belelendülni. Régen készítettem halat, épp ideje volt. A piacon beszereztem szinte mindent hozzá. Finom halat nem mindenhol kapsz, de a Mindenhol halaséknál biztosan.

Hozzávalók:

80 dkg afrikai harcsafilé
7dl főzőtejszín
30 dkg trappista sajt
2 fej brokkoli
2 dkg vaj a tepsi kikenéséhez
só, bors, fűszerek

A halat úgy vágtam el, hogy beterítse a kivajazott tepsi alját. Ahol vastagabb volt a húsa, ott keresztben is félbevágtam.

 Míg a brokkolit feldaraboltam, és egy kis sós forró vízben megforraltam egy pillanatra, addig a halat betettem a 200 fokos előmelegített sütőbe és elősütöttem.

Mikor kész voltam a brokkolival rászórtam az elősütött halra,

meglocsoltam tejszínnel,

rászórtam a sajtot, 

és addig sütöttem, míg a sajt szép aranyos színt kapott, 

s már tálaltam is.
Egyszerű, gyors, egészséges.

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Bár a C9 programban jobb ha hanyagolod a tejtermékeket, azért ennyi belefér, főleg ha valami light, könnyedebb, alacsonyabb zsírtartalmú terméket választasz.
                           
                               mennyiség   kalória(kcal)  fehérje(g)  szénhidrát(g)  zsír(g)
Afrikai harcsa filé       800g           680                144                 16               64
Főzőtejszín 10%         7dl              840                   21                  28              70
Trapista sajt                300g          1020                  69                   6               78
Brokkoli                      800g           240                  16                  32                0
Tea vaj                          20g           150                    2                    0               16
Összesen                                       2930                252                  82             228
1 adag                                            367                   32                  11               29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése