2016-10-16

Grillezett hal grillezett zöldségekkel

Szombat reggel ismét a piacon indult a halasnál. Sikerült megint egy igen szép 80 dekás filét venni, amiből elkészült a szombati és a vasárnapi ebéd is. Szombati menü: grillezett hal grillezett zöldségekkel. Ehhez még került a szatyorba kukorica, cukkini, padlizsán, zöldhagyma. Fokhagyma és répa volt otthon.

A filét körbe, ahol vastagabb volt ott ketté is vágtam, és
 4 szelet guszta halacska lett a végeredmény
 amiket jól befűszereztem.
 Előkészítettem a zöldségeket is. A cukkinit és a padlizsánt felkarikáztam, s befűszereztem, 


a kukoricát és a megtisztított répát a mikróban pár perc alatt puhára pároltam, fokhagymát és zöldhagymát megtisztítottam.
 Aztán már csak annyi volt a teendő, hogy a grillező serpenyőbe egy kis kókuszolajon meg kellett sütni a halszeleteket,
 
 és a zöldségeket,
 s lehetett is tálalni.
Nehéz volt? Ugye hogy nem? Szerintem ez is egyszerű volt és gyors. 

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése