2016-10-19

Egészben sült hekk salátával

Teljesen ráálltam a halas ételekre. Ez egyáltalán nem baj, mert sokkal kevesebb halat eszünk mi magyarok, mint kellene. Most épp a nyár és a Balaton jutott eszembe, s az, hogy vettem múltkoriban hekket, s ott lapul a fagyasztóban. Tesztelésre kivettem egy darabot, s ebből készítettem el a másnapi ebédem.

Hozzávalók:

1 db hekk
fűszer ízlés szerint
egy kis olívaolaj
köretnek saláta
A kiengedett halat fél centinkét beirdaltam mindkét oldalán, 
                                                                  s jól befűszereztem. 
Hagytam állni picit, addig csináltam a többi dolgom, majd egy kis olívával kikentem egy kis tepsit, beletettem a halat, s megsütöttem ropogósra a sütőben 150 fokon,
Még maradt a halgyros mellé készített salátából, ez lett a körete a hekknek.
Egyszerű, gyors, finom.

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése