2016-10-08

Hagymás csirkecomb


Tehát, felavattam a vaslábast, s ezzel együtt gondoltam, hogy innentől megpróbálok a C9-hez is összeszedni pár receptet, hogy a 600 kalóriás napokon finom és ízletes ételeket ehess. Ez a recept kicsit több mint 600 kalóriásra sikerült, de lesz ez még jobb is, te pedig nyugodtan edd meg a 631 kalóriát a 600 helyett ha a többi előírást betartod, és tornázz 5 perccel tovább, hogy ne legyen lelkiismeret furdalásod.

Hozzávalók:

6 csirke felsőcomb
3 fej vöröshagyma
5 dkg vaj
fűszerek

A vajat olvaszd meg a lábasban,

 tedd bele a combokat a felnegyedelt hagymával, s fűszerezd meg,

 tedd rá a fedőt, had főjön és puhuljon. Én házi csirkecombot vettem, lehet nem is kellett volna vaj alá, mert kiolvadt szépen a zsírja, a vaslábasban pedig egyébként is igen kis esélye van annak, hogy bármi is leégjen benne.

Mikor már jó puha volt a husi, még betettem a sütő aljába, had piruljon meg,

 s mikor már szépen irult, pirult, tálaltam is

Nem készítettem mellé köretet, a hagyma elegendő volt a husi mellé.
Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Ui: egy kis számolás
                       
                          mennyiség    kalória(kcal)    fehérje(g)    szénhidrát(g)    zsír(g)
csirkecomb        6 db ~ 1kg             1500              240                0                  60
vöröshagyma     3fej/20dkg                20                  1               4                     0
vaj                           50g                    373                  5               1                   40
összesen                                          1893               246             5                  100
1 adag                                               631                 82            1,6              33,3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése