2016-10-16

Marhaszegy leves

Már nagyon hiányzott egy jó leves az étrendemből. Gondoltam egy jó erős marhahúslevest pont jó lenne. Bejártam én boltokat, piacon a húsüzleteket, mindent, de sehol egy darabka velős hús, ezért maradt a szegy. Igazán finom lett, biztos elkerül a megfázás messziről.

 Hozzávalók 3 főre:

60 dkg marhaszegy
1 fej vöröshagyma
5-6 gerezd fokhagyma
egy kis marék feketebors
1 zellergumó
a zeller zöldje
2 csomag zöldségzöld
6 db répa
só ízlés szerint

A jó kis vaslábasomban feltettem főni a húst a hagymákkal, zellerrel és borssal, és egy kis tengeri sót őröltem bele, rátettem a fedőt, s addig hagytam főni, míg a hús puha lett. Ekkor dobtam bele a feldarabolt répát, a zöldeket, s éppen pár percre hagytam még a tűzön, hogy a karotta ne főjön szét.
Jó étvágyat!

Bodor Marcsi                       
                       
                           mennyiség    kalória(kcal)    fehérje(g)    szénhidrát(g)    zsír(g)
marhaszegy           600            1578                  96                      6                 126
vöröshagyma           60               25                    0                       5                  10
zeller                      300              87                     3                     15                   0
répa                        500            110                     5                     35                   0
petrelyezsemzöld   100              36                    3                       6                    1
                                               1836                  107                    67               137

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése