2015-12-14

Sajtos rúd





Ez a receptet Ottó kollégámtól kértem el, miután kóstoltam a párja Évike által készült rudakat. Nagyon finom.

Hozzávalók:

0,5 kg margarin (nekem a vajas ízű ramával sem ízre, sem állagra (sokkal szárazabb a vajassal) nem lett olyan, mint az eredetivel )
50 dkg liszt
16 ek víz
2 ek ecet
1 tk só
30 dkg sajt (fele a tésztába, fele a rudakra)


A hozzávalókat jól összegyúrjuk. Ajánlott a hűtőben pihentetni egy napot. Fagyasztani is lehet.

A tetejét nem csak sajttal, hanem római köménnyel (sokkal finomabb mint a sima kömény, köszönet Andika kolléganőmnek a valamikori jó tanácsért), szezámmaggal szoktam megszórni.

Á, szezámmag. A múltkor láttam, hogy van fekete szezámmag is. Vettem. Karácsonyra fekete szezámmagos sajtos rudakat is fogok sütni. Szerintem nagyon mutatós is lesz, nem csak finom J


Jó étvégyat!

Ha kérdésed van, kérdezz bátran.
Ha elkészítetted, írd meg hogy sikerült.

Jó főzőcskézést!

Marcsika


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése