2015-12-22

Barackos krémes


Zoli kollégám mesélte egyszer, hogy mikor gyermek volt, a mamája milyen finom barackos krémes készített. Hmm, barackos krémes? Gondoltam megpróbálom valami egyszerű módon, hátha sikerül, mert izgatta a fantáziámat milyen lehet az a krémes, aminek a tetején gyümölcs és zselatin van. Egész jó lett. Ha szereted a krémest, mindenképp próbáld ki.

Hozzávalók:

Leveles tészta
Krémpor (és ami azon fel van tüntetve hozzávaló, ami csak tej)
Felezett sárgabarack
Tepsi méretétől függő tortazselé és ahhoz való cukor, víz

A leveles tésztát a tepsi hátuljára terítettem, villával megszurkáltam, majd megsütöttem. 





Mikor kihűlt, kikevertem a krémport a tejjel, és a tésztára simítottam.





Barackbefőttet használtam a süteményhez. Óvatosan vele, mert ha nincs elég jól lecsepegtetve, akkor a leve huncut dolgokra lesz képes, aminek következtében minden réteg önálló életre kel majd a tepsiben szeleteléskor. Szóval a fél barackokat szépen elhelyeztem a krém tetején, majd leöntöttem a tortazselével, s irány a hűtő, hogy az is megdermedjen.

A krémporral érdemes vigyázni, mert nagyon gyorsan köt.

Jó étvágyat!

Ha kérdésed van, kérdezz bátran.
Ha elkészítetted, írd meg hogy sikerült.

Jó főzőcskézést!

Marcsika







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése