2015-12-05

Chilis-kólás csirkeszárnyak



Két utazásom alkalmával is ettem olyan csirke szárnyakat, melyek édesek és csípősek voltak. Az egyiknél emlékszem úgy volt elkészítve, hogy még a csontok is omlottak szét. A másik annyira csípős volt, hogy potyogtak a könnyeim miközben ettem, de nem tudtam abbahagyni, annyira finom volt. Gondoltam megpróbálom a konyhámba behozni ezeket az emlékeket. Mivel a kólát az a hír járja, hogy bizony a csontot is szét tudja marni, s rémlett, hogy talán így is volt elkészítve, arra jutottam, hogy ebben fogom pácolni. A chili magáért beszél, hogy miért lett kiválasztva.
 

Hozzávalók:

Csirkeszárny, attól függően, hány személyre készülünk
Chiliszósz, attól függően, mennyire szeretjük a csípőset
Annyi kóla, amennyi ellepi a szárnyakat míg pácoljuk
Ízlés szerint só

Elkészítés:

A csirkeszárnyakat megtisztítjuk, öntünk rá chiliszószt, s jól összekeverjük vele. Beletesszük egy dobozba, amiben pácolni fogjuk, felöntjük colával, s betesszük a hűtőbe 2-3 napra. Mikor el szeretnénk készíteni, a tepsibe teszünk zsiradékot (olaj, zsír, amit szeretünk), s szép pirosra sütjük. 







Sült zellerrel tálalva izgalmas ízorgiában lehet részünk.

Jó étvégyat!

Ha kérdésed van, kérdezz bátran.
Ha elkészítetted, írd meg hogy sikerült.

Jó főzőcskézést!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése