2016-11-23

Zöldfűszeres vízben pácolt csirke vegyes zöldségkörettel

Ez a recept Zoli kollégámtól származik.

Hozzávalók:

8 db csirkecomb
Zöldfűszerek ízlés szerint (metélőhagyma, zellerzöld, rozmaring, kakukkfű)
Fűszer ízlés szerint

Köret:

Burgonya
Édesburgonya
Sárgarépa
Fűszer

A zöldfűszereket megmostam, egy műanyag edénybe tettem, 
 és közéjük rejtettem a megmosott csirkecombokat, s felöntöttem vízzel. Óvatosan a zeller zölddel, mert az nagyon erős ízt ad, s ha nem szereted, akkor pórul jársz.
 Másnap vedd is ki a husikat a pácból, fűszerezd, önts rá egy kis olajat, s tepsiben süsd meg őket szép pirosra.
 Közben egy másik tepsibe zöldségeket daraboltam, fűszereztem a Alnatura Kartoffel Mix fűszerkeverékkel, kis olajat öntöttem rá, s megsütöttem.
Mikor minden megsült, már csak tálalni s megenni kellett.

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése