2016-11-23

Alnatura - Kartoffel Mix

Már régen adtam közre receptet, de tegnap és tegnap előtt olyan finomakat ettem a kecskeméti előadások ebédszünetében, hogy gondoltam akárhogy is van, márpedig valamivel előrukkolok, hogy ti se maradjatok éhen. Mielőtt belekezdenénk a főzésbe, gondoltam megosztok veletek egy kedvenc fűszerkeveréket, az Alnatura Kartoffel Mixét, ami rozmaringos, és én nagyon, de nagyon szeretem a zöldségeket ezzel fűszerezni.


Nem csak burgonyát, de a sült zellert is ezzel készítem, és úgy általában a tepsiben sült zöldségeket.


Próbáld ki. Én a DM-ben szoktam megvenni. Ha nincs, ott jártam, s megvettem az összeset :-)

Írd meg, Neked hogy ízlett az ezzel készült étel.

Bodor Marcsi

A DM-ben kapható Alnatura termékekről itt olvashatsz bővebben a DM oldalán:

http://www.dm-drogeriemarkt.hu/hu_homepage/egeszseg/bio_elelmiszerek/alnatura_termekajanlo/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése