2016-11-16

Növekszik irigyeim tábora - köszönöm, hogy ők is engem olvasnak :-)

Szia Kedves Olvasóm!

Mostanában nem igazán volt időm írni több dolog miatt. Egyrészről annyi a munkám és egyéb dolgom, hogy szabadidőm szinte nullára redukálódott, s azt is sportolással töltöttem, másrészt mire a nap végére érek, olyan fáradt vagyok, hogy nincs erőm (s bevallom sokszor kedvem sem) nekiülni és összegondolni a mondatokat, inkább eldőlök és szunya vagy egy jó film, de a tegnapi nap erőt és lendületet adott. Hogy miért? Mert kaptam egy levelet.

Hát ilyen kis huncut olvasóim vannak, hogy felém nem jeleznek semmit, de a Forever felé írogatnak, vagy telefonálgatnak, hogy micsoda kijelentéseket teszek? De tényleg, miket is? Ámulatból kábulatba esek, s csak pillázok. Szerintem még csak utalni sem utaltam egy betűvel sem olyasmire, hogy gyógyszerek, gyógyhatású termékek.... 

1-2 írás kivételével saját terméktapasztalataimat írtam le, hogy nekem melyik termék miben, hogyan segített, forgalmazásról pedig végképp nem ejtettem szót.

Miről szól a Forever? Termékekről, amiket elméletileg nyilvános helyeken (üzletek, internet) nem vásárolhatsz meg, csak a hálózat tagjaként, vagy egy tagtól. Stimm. Nem lehet értékesíteni más módon, stimm. A levélben leírtak szerint internetes "holnap" útján sem lehet forgalmazni, ezt én se tegnap, se ma, se holnap nem is gondoltam volna, hogy megteszem, mert még hónapokkal ezelőtt rákérdeztem erre, s érdekes módon bár, de megkaptam a választ, hogy ez nem lehetséges (igaz több webáruházban megvásárolhatod, és még számos helyen de sebaj), s mivel igen értelmes egyede vagyok fajunknak, nem is tettem ráutaló magatartást írásaimmal, s olyat sem, hogy odaírtam volna, vedd meg, most, itt, azonnal...

Úgy voltam vele, ha érdekel, majd szólsz, ha érdekel valami, mert rá kellett jönnöm, hogy nem megy nekem az, hogy hívogassalak, írogassak közvetlenül ahogy ezt a rendszer szorgos kis hangyái teszik, vagy vagy rád erőszakoljam a vásárlást amire szintén van példa, ezért gondoltam, hogy egyszerűen csak megosztom saját és ismerőseim terméktapasztalatait, s majd látod, hogy mi mire jó, és majd írsz, hívsz, vagy csak rámszólsz az utcán, hogy hé, jó amit írtál, nekem is szükségem lenne rá ... / nekem az a gondom..../ segítenél a problémámban...

De hát úgy látszik szúrja a szemét az oldalam valakiknek. Irigység, féltékenység lenne a háttérben? Ha igen, akkor bár kering egy írás a neten a sok okos idézettel kapcsolatban, de én mégis most megosztok kettőt is 
Bármelyik is legyen a háttérben, építő jellegű, és köszönöm, nagyon köszönöm. Először mérges és haragos voltam a levél olvasásakor, de mostanra lenyugodva, higgadtan igazából csak köszönettel tartozom, mert megerősítés ez nekem, hogy igen, jó az oldalam, és igen, van akinek ez nem tetszik, s ez lehet irigység vagy féltékenység, vagy ki tudja. 

Igaz, azt nem javasoltam a tapasztalataim leírása után, hogy kérd ki kezelőorvosod véleményét mielőtt megváltoztatod az étrendet, de azt sem írtam, hogy változtasd meg, csak azt, hogy én ezt megtettem. 

Szóval szép lassan leveszem az összes írásom a Forever terméktapasztalatimmal, a C9 programmal kapcsolatban blogoldalamról, facebookról, s már nem is próbálkozok a FIT 15 megosztásával és a többivel, ha valami érdekel megtalálod a módját, hogy elérj. Megvárom mi lesz a vége ennek a történetnek, addig is kérem a bejelentgetőket, legyenek a barátaim, mert


Na csók :-D

Szép napot!

Bodor Marcsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése