2016-11-01

Csőben sült süllő


Kollégámtól kaptam egy fél süllőt feldarabolva és már előre besózva, amiből kis gondolkodás után egy kis csőben sültet készítettem.

Hozzávalók:

Fél süllő szeletelve
2 csomag bacon
1 közepes fej karfiol
1 doboz főzőtejszín
füstölt és normál sajt ízlés szerint.

A süllő darabokat egyenként betekertem bacon szalonnába, beletettem tepsibe, és betettem a sütőbe melegedni 120 fokon, míg a karfiolt előkészítettem.
 Rózsáira szedtem, és egy műanyag tálba tettem, felöntöttem vízzel, sóztam, s a mikróban pár percig főztem.
Ez idő alatt a halacska már szinte teljesen meg is sült, kivettem a sütőből hát
 és megszórtam a félig puha, lecsepegtetett karfiollal.
 Felöntöttem a tejszínnel,
 megszórta a sajtokkal,
 és tettem vissza a sütőbe,
 míg a sajt a tetején szépen megsül.
Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése