2016-11-27

Freeman - Agyagos arcpakolás avokádóval és zabkásával

Az év végi nagy hajrában, készülődésben nekem jobban kiülnek arcomra a nem túl szép látványt nyújtó bőrhibák. A méregtelenítéssel kezdődött az egész, de az természetes volt, hiszen ahogy tisztul a szervezet, az a bőrön keresztül is történik. Aztán jött pár hét ami kicsit zsúfoltabb, stresszesebb volt, mint kellett volna.  Visszatértem a korábbi, jól bevált termékekhez ezen a téren is. Így került elő a Freeman agyagos arcpakolás avokádóval és zabkásával.Gondoltam más is szeretné tudni, hasonló problémáit hogyan orvosolhatja.
 Már évekkel ezelőtt is használtam, s még a szekrényben találtam egy darab flakont, de gyorsan utánajártam hol szerezhető be, s hozzájuttattam magam egy új köntöst viselő termékhez. 

Annak idején azért szerettem, mert a kozmetikus egy nagy kezelés után bármit kenhetett az arcomra, az piros pöttyös maradt, és ez még csak a szenvedés kezdete volt, mert valahogy mindig ez után indult be a mókaság, s a kitisztított arcom tele is lett pattanásokkal. Ez a pakolás mindig segített. Szépen eltűnt a pirosság, s sokkal kevésbé jöttek elő a nem kívánt vendégek.

Később, mikor abbahagytam a fogamzásgátló szedését, nagyon sokat szenvedtem, mert belső kis göbök tömkelege szórakoztatott az állvonal körül, s nem nagyon szerettem őket. Kipróbáltam rengeteg mindent, kencéket, arccsiszolást homokkal, épp csak arra nem tudtak rávenni, hogy "nyúzassam" le az arcbőröm. Végül egész sokat javult, mióta egy másfajta csiszolási technikával és gyümölcssavas kezelések kombinációjával próbálkozunk, de ez a november az év legstresszesebb hónapja lett, s most valahogy egymás után, mellett jönnek elő a múlni nem akaró kellemetlen aknék a fültőtől kezdve az állvonal alatt még a nyakon is. A legjobbkor került újra a kezembe a zöld paszta. Minden használat után egyre szebb a bőröm. Merem ajánlani, ha ilyen vagy hasonló problémáid vannak.

Valamikor még a vasútállomásnál volt egy drogéria a 24 emeletes alatt, ott volt beszerezhető, majd más kisebb üzletekben, pár éve a Tescoban, most pedig a Rossmannban találtam rá, a neten is meg tudod vásárolni. 

Árak a mai napon amiket találtam:




És a hivatalos leírás:

Az avokádó és zabkása kivonattal készült agyagos krémpakolás megtisztítja bőröd a pórusokat eltömítő szennyeződésektől, javítja a faggyúműködést és elősegíti a bőr természetes tisztulását. Rendszeres használatával bőröd lággyá, selymessé válik.

 Jó szépülést az ünnepekre!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése