2016-11-24

A kávés szakma legjobbjai 2016-ban szavazás

Szép jó reggelt! 

Egy finom kávét? Tudod, én soha, inkább forró csoki vagy tea egy finomságos sütikével. A jó kávézóban Te is, Én is megkapjuk amit szeretünk. Tudsz egy ilyen helyet? Én igen. 

Ez a Black Cat Cafe Szolnokon a Szapáry út 15. szám alatt.


Egy nagyon kedves ismerősömé a hely, s jelezte, hogy az előző évhez hasonlóan idén is van "A kávés szakma legjobbjai szavazás". Naná, hogy szavaztam gyorsan, és meg szeretnélek Téged is kérni, hogy szavazz Te is!

Itt lehet szavazni:


Ezekben a kategóriákban:

-„A FOGYASZTÓK ÁLTAL LEGKEDVELTEBB KÁVÉHÁZ 2016-ban”
-„A FOGYASZTÓK ÁLTAL LEGKEDVELTEBB KÁVÉ 2016-ban”
-„A FOGYASZTÓKÁLTAL LEGKEDVELTEBB PÖRKÖLŐ 2016-ban”
-„A FOGYASZTÓK ÁLTALLEGKEDVELTEBB BARISTA 2016-ban”

Egy kis segítség a helyes kitöltéshez. A kávé és a pörkölő miatt nekem kellett a plusz infó, mert mint írtam, én a csokiimádók táborát erősítem, de nem volt kérdés, hogy ettől még szavazok.

A legkedveltebb kávéház: Black Cat
Legkedveltebb kávé: Kapucziner
Legkedveltebb pörkölő: Kapucziner
Legkedveltebb barista: Gyalog Edina

Köszönöm a segítséget, a megosztást!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése