2016-11-09

50000 köszönet!

Lassan egy éve, hogy elkezdtem pötyögni szabadidőmben, s írtam mindenről, ami eszembe jutott. Indult azzal, ha főztem egy jót, aztán bővült, ha történt velem valami, amiről úgy gondoltam, más okulhat az én káromon ha tudomást szerez róla, netán megkönnyíti a dolgát, esetleg jó ötletet tudtam adni azzal, hogy elmeséltem a saját történetem, majd aztán lett még annyi minden éttermekről, fürdőkről, helyekről, ahol jártam, utazásokról, életmódváltásról, sportról, s úgy igazából mindenről.

Sokszor éreztem is, mikor olyan dolog történt, amit nehezen viseltem, hogy ki kell írnom magamból ami foglalkoztat, mert ha benn marad, azzal csak magamnak ártok, s így, hogy ide írtam, olyan volt, mintha mindenkinek elmondtam volna aki csak olvassa, így sokkal könnyebb volt túltenni magam rajtuk. Ezen a téren mondjuk még kicsit szégyenlős vagyok, mert annyi minden van még ami lehet hasznos lenne másnak, de panaszkodni nem igazán szoktam, szinte mindig mindenki azt gondolja, hogy egy erős nő vagyok, akinek semmi problémája, szinte mindig mosolygok, pedig ha tudnátok...Valamiért szeretem őrizni ezt a képet magamról. Néha összeomlok szép csendben, de van, hogy szenvedő alanya is van ezeknek a pillanatoknak, de előttetek még nem mertem kitárulkozni. Talán idővel. Ki tudja. Ismerkedjünk még egy kicsit, aztán bármi lehet még ebből.

S mit láttam ma reggel? Még egy hete sincs, hogy kiírtam, hogy lassan elérkezik oldalam az 50 000 látogatáshoz, erre már túl vagyok az 51 000 látogatón is. Tudjátok, hogy milyen jó érzés ez? Nagyon, de nagyon. 

Köszönöm Nektek! 


Vagytok itt nekem jóban, rosszban, olvastok, ha van kedvetek, írtok, ha úgy gondoljátok, én pedig örülök, hogy örömet szerezhetek Nektek! 

Azt gondolom, hogy ez egy fajta szimbiózis vagy mutualizmus köztem és köztetek a szó nem feltétlen annyira szoros értelmében, de abban szerintem megegyezhetünk, hogy mindenkinek jó ez. Igyekszem az első születésnapon meghálálni, hogy olvasol! 

Mit szólnál egy Születésnaptól - Karácsonyig játéksorozatra decemberben? Az jutott eszembe, hogy készülök pár meglepetéssel, amik december 1. és 24. között a tiéd lehetnek, ha játszol egy kicsit velem. Mit szólsz?

Amit cserébe szeretnék, hogy legyél velem egy kicsit kommunikatívabb, kommentelj, kritizálj, dicsérj, vagy amit kiváltok belőled, csak írj, és vállald fel, ha egy kicsit is szereted az írásaimat. Tedd ezt abban a formában, hogy kedveled Riadorma oldalam, s megosztod azt ismerőseiddel is. Azokról sem feledkezem meg, akik nincsenek közösségi oldalakon. A játék mindenki számára elérhető lesz így-vagy úgy :-)

Szerintem tetszeni fognak az ajándékok, amiket már kitaláltam. Ha valaki pedig úgy gondolja, egy kicsit a saját maga népszerűsítése céljából felajánlana valamit, köszönettel fogadom!

Hát, akkor 3 hét múlva, a születésnap előestéjén indul a játék :-)

Addig is még egyszer köszönöm, hogy olvasol!

Legyen szép a napod!

Bodor Marcsi

Ui: az 50.000. látogató, ha volt oly szemfüles, és bizonyítékot készített a látogatásáról, akkor tartogassa még azt a fotót, mert szüksége lesz rá :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése