2016-11-04

Harcsasaslik


Jön a hétvége. Gyorsan főzzünk valamit, hogy ne maradj ötlet nélkül. Ugye egyre jobban szereted a halat? Mit szólnál egy kis harcsasaslikhoz? 

Hozzávalók:

1 szép nagy afrikai harcsafilé
gomba
lilahagyma
paprika
szalonna

egy kis fűszer a halra és pálcika amire felhúzgálod a hozzávalókat
A hal vékonyabb részéből szeleteket vágtam, s a vastagabb részét kockáztam fel a saslikhoz. Vettem a piacon húsos mangalicaszalonnát, gombából aprót, lila hagymából is kisebb fejeket választottam, és pritamin paprikából is volt kisebb nagyon jó áron. 
 Miután már minden hozzávaló felkockázva várta a sorsát, ahogy épp eszembe jutott, úgy felhúzgáltam azokat a pálcákra, majd bele egy nagy tepsibe, s be a sütőbe kb 15-20 percre 120-150 fokon, 
 s tálalás előtt még a jó kis grillezős serpenyőmben kapták meg a nyársak a végleges színűket.
 Egy kis grillezett zöldséggel és sült zellerrel tálaltam.
Egyszerű, finom, egészséges. 

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése