2019-02-22

Kölcsönlakás

Tegnap csajos este volt, vacsi, móka, nevetés, és a végén mozi. Mentünk megnézni a Kölcsönlakás című legújabb magyar filmet. Itt nálunk ugye van egy művészmozi, ahol 3 terem van, 1 nagyobbacska és két kisebb. Ide érkeztünk meg emelkedett hangulatban a vacsora után rohanva, az utolsó pillanatban, és nem is figyeltük hol lesz a vetítés, szóval benyitogattunk mi először a két másik terembe, ahonnan röhögve jöttünk ki, hogy ez nem az, ez sem az, és épp beestünk kezdésre kacagósan, várakozásokkal telve.


Azt hiszem majd nézünk egy másik filmet, hátha onnan legalább olyan röhögcsélősen jöhetek ki, ahogy bementem, mert ez nem az volt. Nekem legalábbis nem. Nem mondom hogy egyet sem nevettem, de nem ezt vártam. Most látom, hogy az év legszexibb vígjátékának is be lett beharangozva. Ha valaki megmondja, hogy  ez miért, na azt megköszönöm! Azért mert az egyik férfi, és egy másik női szereplő megmutatta volna magát kicsit lengébben? Hát, ettől még nem lett ez olyan nagyon szexi.

Az volt az én bajom szerintem, hogy nem tudtam hova tenni ezt az egészet. Limonádénak nem volt elég laza és vicces, de néhol annál ostobább, például mikor Anikó hiába hívogatja testvérét, hogy este nem menjen, mert nem lesz üres a lakás, de annak csak megtelt postafiókja válaszol, bosszankodik, és megint hívja, és.... Később persze a férjének már tud üzenetet írni. Ha már egy 1969-es műből napjainkban készítenék filmet áttéve azt egy sokkal modernebb korba, akkor lehet jobban figyelnék az ilyen részletekre, de lehet pont az volt a baj, hogy én túlságosan figyeltem. Az is benne van a pakliban, hogy csak az én ízlésem más a humorra, mert volt olyan jelenet, ahol azt hiszem pl csak én nevettem. Az is előfordulhat, hogy ez olyan film, ami nem igényli csak azt, hogy fáradtan beess a székbe, ne akarj figyelni, ne akarj semmit, csak úgy nézni és nevetni, de sajnálom, nem ment, ehhez hiányzott belőle valami, ami miatt így kevés volt.

Mint ahhoz is, hogy mondanivalója legyen, de ugye nem is ez lett volna a cél, hanem a könnyed szórakozás. Valahogy nekem az jött le ebből a filmből, ahogy én a rendezőt látom. Számomra ő egy olyan figura, akire ha ránézek és véleményt kellene formálnom hogyan dolgozik, azt mondanám komolyan, nagy akarattal és erővel csinálja amit csinál, hogy márpedig azért is kihozza belőle amit csak lehet, legalábbis nekem ez érződött. De ne értsetek félre, ez nagyon is jó lehet, csak szerintem egy másik műfajban. Ez így nekem egyszer nézős lett.

Bodor Marcsi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése