2017-01-31

Startol a Riadorma Apartman - Cserkeszőlő

Kedves Olvasóm, Oldallátogatóm, Szálláskereső, és remélhetőleg leendő Vendégem!

Egy hosszú út végére értünk így 2017. január 31-én, hogy elkezdődhessen valami új, ami számomra maga az ismeretlen, nektek pedig remélem a tökéletes pihenés, kikapcsolódás. Eljutottunk odáig, hogy átadhatom Nektek ezt a kis kuckót, amit szívvel lélekkel építgettünk, szépítgettünk, s tudom, köztetek is vannak, akik végigkísértétek ezt a folyamatot, és együtt örültünk mindennek. Sok munka, bosszankodás, izgalom áll mögöttünk, de remélem annál több kellemes pillanatot szerez majd mindannyiunknak a jövőben!

Egy kis visszatekintő. Még 2016. szeptemberében pattant a szikra, hogy jó lenne egy kis apartman Cserkeszőlőben. Már a kezdetek is érdekesek voltak. Egyrészről könnyűek, másrészről nagyon nehezek, de 2016. november végén bemutattam a leendő Riadorma Apartmant. Ezt követően nagyon gyorsan kellett munkálkodni, mert terveim szerintem ez év január elsején már szerettem volna nyitni, de ember tervez..... Sebaj, lassan de biztosan szépült minden. Először a nappali kapott új megjelenést, ahol gyermeksarok is helyet kapott. Ezt követően a konyha-étkező-előszoba is átöltözött, s vele együtt a hálószoba és a fürdőszoba is csinosodott. 

Remélem sikerült mindent a kedvetek szerint kialakítani, és sok örömetek lelitek majd a Riadorma Apartmanban! 

Számomra fontos a véleményetek, hogy elégedettek legyetek, ezért az utolsó-első lépést együtt szeretném még megtenni veletek, s a segítségeteket kérem.

Sokat gondolkodtam, hogyan sűrítsek össze minden információt úgy, hogy ne vesszek el a részletekben, és  hogyan állítsam össze az árakat. Nézegettem a többi szállásadó árait, mit kínálnak és mennyiért. Van ahol legalább 2 vagy 3 éjszakát kell foglalni, hogy egyáltalán fogadjon a hely. Ahogy nézelődtem, azt is láttam, hogy persze lehet 1 - 2 éjszakára is foglalni, de magasabb áron, s gondoltam, inkább ezt választom én is. Összeállítottam egy kis írásos anyagot a szálláskeresőknek. 


Kérlek, olvasd át, és véleményezd, hogy szerinted ez így jó-e, vagy változtatnál rajta, mert jobban tetszene ha...., vagy vonzóbb lenne számodra ha.......


Köszönöm!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése