2017-01-23

A cserbenhagyott összecsikargatott motorháztető - embertársaim, ismét bizonyítottatok, mekkora sz@r alakok vagytok

Hát igen. Egyszer jó, aztán rossz dolgok történnek velem. Néha nagyon jók, de azt mindig megelőzi egy nagy negatívhullám, így van ez most is. Tart egy ideje a mélység, de igyekszem a jó dolgokat kiszűrni, és csak azokkal foglalkozni, de van, hogy elpattan a cérna. Most is. Szóval, próbálgatom a vezetést, mert azért már 3 hete történt a bokaficamom, s már ideje saját lábra állni. Ma reggel  gondoltam, hogy beülök az én kis autókámba, és a ködben be is csúsztam a munkahelyre, mert az utak, hát... Írjam ahogy gondolom? Egy nagy sz@r az utak, járdák állapota. De úgy voltam vele, hogy beértem, minden rendben. Neki a munkának, aztán ebédidőben kolléganőmmel kiugrottunk az Intersparba. Autó leparkol szépen a bejárattal szemben. 

Mikor jövünk ki az üzletből, valami olyan fura volt az autóm elején, motorháztetején. Reggel még minden rendben volt. Te látsz valamit rajta? Nem hittem a szememnek. Először csak az elején vettem észre, hogy valami nem stimmel, letörölgettem,és bosszankodtam, hogy ki a franc tolatott neki az autómnak, aztán látom, hogy a motorháztető jó félig keresztbe tiszta csikarás.

Mi a francos frászkarikával lehet így összecsikargatni egy autót? És miért? De most komolyan?
Eszembe jutott, hogy a mellettem álló autóval vásárlók az én motorháztetőmet használhatták pakolni, csak megcsúszott rajta a láda, vagy mi? Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy mi ez. El sem tudom képzelni. Hát én úgy meg tudnám ütni azt a nyomorultat amelyik ezt tette, aztán elhúzta magát a dolgára. Komolyan mondom, nincs bennem rosszindulat senkivel szemben, s feltételezem másban sincs, ezért mivel nem gondolta, hogy rosszat tesz, csak ugyanezt kívánom neki, hogy egyszer erre érjen oda az autójához, és akkor majd jussak eszébe, hogy ugyanezt tette valaki mással.

Azt hiszem most hogy átgondoltam, visszatelefonálok és megkérdezem, hogy valamelyik kamera rögzíthette-e az esetet? Esetleg ha valaki látott valamit, szívesen venném.

Köszönöm! 

  Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése