2017-01-25

...az utak, járdák tisztítása ütemezetten történik....

Tudod, hogy velem mindig történik valami, mostanában még sűrűbben is, mint szeretném, de unatkozni sosem szoktam, azt elhiheted. Mára egy kis pihenőt vettem ki, mert kezdtek sűrűsödni az elintéznivalók, s mivel vezetni nem nagyon vezettem mióta volt a kis balesetem, s csak akkor mentem, ha vittek, gondoltam majd ma márpedig autóba ülök, elindulok, s elintézem amit csak tudok. 9 órára kezelésre mentem, amikor is a parkolóban nagy nehezen eltotyogtam az automatáig, de hiába dobálgattam az érméket, kipróbálva mindet, nyomkodtam mindent, de a gép nem vette el a pénzem. Na, ennyit a parkolásról. Visszatotyogtam az autóhoz, kivettem a táskám, s elindultam úticélom felé. Mikor beértem. elővettem a telefonom, hogy bejelentsem, rossz az automata, s nem tudok semmilyen formában parkolójegyet venni, de legalább 1 órahosszáig ott leszek.
Épphogy tárcsáztam a megadott számot, már el is kezdte mondani az automata, hogy mi a hívásazonosítóm, majd kapcsolta az ügyintézőt, akit először megkértem, diktálja le a számot, mert megjegyezni vagy papírt és tollat előkapni hirtelen esélyem sem volt, majd elmondtam, hogy rossz az automata, s nincs jegyem. Mondta az ügyintéző, hogy kiküldi a kollégákat, és 15 percig parkolhatok, mire mondtam, hogy 1 órahosszás teendőm van. Tájékoztatva lettem, hogy ebben az esetben, el kell menni a legközelebbi automatáig vagy mobilról kell elindítani a parkolást. Igen, ezt én is tudom, de mivel épp bokarögíztőben kellene pihennem- de kénytelen voltam elindulni hisz a muszáj nagy úr-, nem fogok a jeges utakon, járdákon, parkolókon keresztül bolyongani, hogy hol a legközelebbi automata, ami lehet szintén rossz, és nincs lehetőségem mobilról sem parkolást indítani. Jeleztem, hogy szerintem a szolgáltatónak kellene biztosítani a feltételeket, hogy az ember tudjon szabályosan parkolni, ha szeretne, hogy mit értek ez alatt?
Az autóm saját tulajdonú, de nincs saját névre szóló telefonom, hogy én vállalhassam a költségeket. Valamikor még volt parkolókártya, amit megvehettél előre, de ez valamiért nem volt jó a társaságnak, ezért kuka. De kérdem én, ha nekem céges telefonom van, szerinted azzal fizethetem az autóm parkolását. Hát, csak tudd, akkor még meg is adóztat érte az állam, mert ezt nem lehet csak úgy. Vagy ha kártyás telefonom van, és nincs rajta csak 100 forint akkor mi van? És akkor, ha nincs mobilom, vagy otthon maradt? Úgy hallottam, hogy az automaták jeleznek a központnak, ha gond van velük. Vagy ez nem igaz?




Igazából még azt vetettem fel, hogy miért nincsenek letakarítva a pakolók, utak, járdák, hogy ilyen esetben el lehessen menni nyugodtan egy másik automatáig. A válasz valami ilyesmi volt: az utak, járdák tisztítása ütemezett történik. Hááááát, csak azt hallom, látom, hogy mindenki totyog, csúszik, kel és fekszik, koccannak az autók. Én a belvárosban voltam, nem tudom, az melyik ütemben fog tisztulni, és egyáltalán hol tartanak az ütemekkel, de még ekkora baromságot. Ez már megint az a tipikus, felkészültünk a télre, de aztán váratlanul ért minket, hogy télen esik a hó, meg blabla, és blabla. 

Tehát már megint oda jutottam, hogy szerintem még egy ilyen város nincs, ahol ennyire nem foglalkoznak a valós problémákkal. Óvatosan az utakon, járdákon, mert szerintem csak az olvadás hoz megoldást, más nemigen.

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése