2016-12-23

Winter Wonderland with Frank Sinatra's songs

Kedves Olvasóim,

Akik várták a legutolsó sorsolás eredményét, láthatták kiírásomban, hogy elnézést kértem, mert a tegnap esti nyertes kihúzása és a következő játék elindítása megcsúszott, és igazából minden amit terveztem így Karácsonyra készülődve (ezúton kérek elnézést mindenkitől, akinek tett valamilyen ígéretem most megcsúszik), de nem bánom, mert igazán remek kis rendezvényen vettem részt tegnap, mégpedig a Winter Wonderlandon Frank Sinatra dalaival. Mikor megérkeztünk az Arénához, az emberek csak jöttek, jöttek, de érdekes módon mégsem volt teltház.

Az est során Szulák Andrea, Malek Andrea, Kocsis Tibi, Lányi Lala, Gájer Bálint és Vastag Tamás szórakoztatta a nézőket Frank Sinatra és kortársai dalain keresztül. Az est során közreműködött az Óbudai Danubia Zenekar, a Studio11 Ensemble és a Budapest Táncművészeti Stúdió.
A fellépőket nem véletlenül a fenti sorrendbe szedtem. Előre vettem a hölgyeket tetszés szerint, majd ugyanebben a formában jönnek a legények. Szulák Andrea énekesnőként és színésznőként is bizonyított már számomra, az ő neve egyet jelent a minőségi szórakozással, s ez most sem volt másképp. A többiekkel kapcsolatban nem tudtam mire számítsak egy ilyen estén, mert a valamikori Kozmixos Lányi Lalán kívül a többi fellépőnek esetleg a neve volt ismerős, mert manapság, mikor minden tehetségkutatóból több "sztár" kerül ki mint ahányan egy középiskolai osztályban szakmát szereznek, nehéz követni a hazai könnyűzene fejlődésnek nem feltétlenül nevezhető változását.
Tehát, ha már szóba hoztam Lányi Lalát, akkor el kell mondjam, hogy egyik kedven dalom tőle a Szeress, de tegnap este teljesen elvarázsolt, ahogy elénekelte a My way-t. Ez nem az fiú volt, akiért annak idején még rajongtak a lányok. Tegnap a színpadon egy férfi énekelt, aki már a női szíveket dobogtatta meg. Ha nem tudtam volna ki érkezett a színpadra, nem ismertem volna fel, annyira más volt, mint amit tőle megszoktunk valamikor. Nem lehet összehasonlítani a kettőt, de nem is kell, mert mindkét műfajban remekel.
Az est másik fellépője, aki még elkápráztatott Szulák Andreán és Lányi Lalán kívül Kocsis Tibi volt. Ő már az a kategória, akinek a neve eddig ugyanolyan név volt, mint Kis Pistáé vagy Nagy Jóskáé,  fogalmam sem volt igazából arról, hogy milyen dalai voltak, vannak. Most egy kicsit utánanéztem, és legfrissebbnek a Másolt kazettákat találtam. Hát olyan meghallgatom, de egyenlőre nem hiszem, hogy kérném a kívánságműsorban, és ezért nem indultam volna el Pestre, viszont amit tegnap hallottam tőle, az nagyszerű volt, és a jövőben törekedni fogok, hogy ha lehet, meghallgassam élőben a saját  stílusában.
Megtaláltam, hogy a fiúk már tavasszal visszarepítették a hallgatóságot a swing szárnyaló dallamaival az 1930-as évek Amerikájába. Ez is gyönyörű lehetett:
Ami még érdekes volt, hogy sokan már a műsor vége előtt elindultak haza számomra érthetetlen módon, hisz a konferanszién kívül szerintem mindenki maximálisat nyújtott. Nem tudom mi volt a problémájuk, nekem tetszett, és köszönöm a meghívást!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése