2016-12-20

Minden jó, ha jó a vége

Emlékeztek még, mikor elkezdtem írogatni hónapokkal ezelőtt arról, hogy egy internetes vásárlás során úgy éreztem átvágtak?  Nem azt kaptam amit vártam, pontosabban nem kaptam meg amit vártam. Ezt követte pár levélváltás, amikben csak elutasítást kaptam, ami felbosszantott, s írtam a Fogyasztóvédelemnek. Miután megkaptam a hatósági állásfoglalást, s közzétettem, egyszer csak csomagom érkezett. Érdekes volt, hogy ennyit kellett küzdeni a feléért annak, ami szerintem megilletett volna, de még nem is tudod, azóta mi történt. 

Pár hete kaptam ám még egy csomagot. Abban benne volt a másik fele a várt termékeknek, és egy ajándék, amit úgy láttam, még mindig nem lehet kapni a Magyarországon, és amit szerintem soha nem engednék meg magamnak, olyan borsos áron lesz majd kapható a leírtak alapján, de most örül a lelkem, mert úgy érzem, hogy ez így van rendben, hogy elküldték ami szerintem jogos volt, az ajándék pedig maga a történet non plus ultrája.



Volt egy kísérőlevél is a csomagban, melyben elnézésem kérték, hogy csak egy szettet küldtek először, de sajnos nem derült ki számukra, hogy két külön rendelésem volt, és két szettre voltam minősült.

Pár gondolat ezzel a történettel kapcsolatban.

1.) Már az elején megírtam, hogy két rendelésem volt, és el is küldtem mindkét rendelés visszaigazolást, de azért tetszik, hogy próbálnak szépíteni.

2.) Mikor először írtam, s válaszoltak, hogy nem, nem és nem, az miért volt? A válaszadó nem volt elég körültekintő? Nem igazán számít a vevő? Úgy voltak vele, hogy ugyan, mit akar ez, ha eddig rendelt, ezután is fog, ha megkapja amit akar, ha nem? Hogy engedheti meg magának egy jól menő üzlet, hogy ilyen piti történetbe keveredjen? Azt gondolnám, hogy elkerülendő az ilyen huzavonát, inkább küldeném amit kérnek.

3.) Soha ne add fel. Ha érzed, hogy igazad van, és érzed, hogy valahogy ezt tudod érvényesíteni, akkor ne add fel. Kérj segítséget, de ne add fel.

4.) Nagyon sajnálom, hogy eddig kellett eljutni, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordultam, mert sajnos mire eljutottunk oda, hogy megérkezett hozzám minden, addigra a Hatóság már elkezdett foglalkozni ezzel az üggyel, amit nem tudom meg nem történté lehet-e tenni.

6.) Nem neveztem meg egyszer sem a céget, mert nem tudhattam, hogy csak egy túlbuzgó ügyintéző, vagy egy belső szabályzat, vagy mi az ami miatt így jártak el, s általában az emberek csak a rosszra emlékeznek, ha végül rendeződnek a körülmények, a jóra már nem kíváncsiak, az már nem mérvadó. Ezt neked is javaslom, hogy hasonló módon szeretnél a végére járni valaminek, nehogy végül te üsd meg a bokád.

5.) Az első levélváltás óta nem rendeltem a cég termékeiből, és már nagyon, de nagyon hiányoztak. Remélem Karácsonyra megérkeznek a saját magamnak szánt ajándékok, és a jövőben még  bemutathatom Neked az összes terméküket amit használok, vagy szívesen használnék, mert az az igazság, hogy az arcbőröm imádja ezeket a finomságokat.


Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése