2016-08-20

Balatonfüred - Kisfaludy strand - hekkel és kovászos uborkalevessel

Korábbi beszámolóimban amiket a Balaton mellett eltöltött csajos hosszú hétvégéről írtam a kerekezésekről Káptalanfüredre, Tihanyba, a fagyizásról,a gasztroélményekről kezdve a velős pirítóssal , a finom halételekkel folytatva, a libamájtól elalélva  a négy decissel bezárólag délutánonként megemlítettem a strandolást, de ennél több szó nem esett róla. Pótolnám.

Anita javaslatára már csütörtökön a Kisfaludy strandra mentünk, s annyira jónak bizonyult az ötlete, hogy a következő 2 napon is ezt választottuk. Neked is ajánlom a helyet, mert itt mindenki megtalálja a számára megfelelő pihenés, kikapcsolódási lehetőséget.

A kisebbeknek a parton is ki van alakítva egy sekély partszakasz, ahol a vízben ücsörögve homokvárat építhetnek vagy pancsolhatnak,


de medencében is lubickolhatnak, de nagyobbacskák még csúszdázhatnak is.

Akik már unják a lubickolást, napozást, több vízisportot kipróbálhatnak, 

pénztárcától függően.

Vadkacsák lakta helyes kis csatornán keresztül jutsz el a szárazföldi sportolási lehetőségekhez,
 ahol a kisebbek hintázhatnak, csúszdázhatnak,
 nagyobbak erősíthetnek
 strandröplabdázhatnak.

Ha megéhezel, megtalálsz itt mindent, amit csak szeretnél,

de lehet olyat is, amiről még nem is hallottál eddig.

Így voltam én a kovászos uborkalevessel. Újdonság volt számomra,  és mivel Ibi legalább olyan kíváncsi természet az ételek terén mint én, megkóstoltuk. Ízlett, de bevallom, annyira fokhagymás volt, hogy nem tudtam megenni, de így nem is vettem magamra éjszakába menően a csajok panaszkodását, hogy árasztjuk magunkból a fokhagymát, csak mutogattam Ibikére, hogy biztos belőle jön :-) Talán az utolsó  kovácsos uborka adagból megpróbálom elkészíteni, persze kevesebb fokhagymával.

S persze ha már a Balatonnál voltunk, a hekk sem maradhatott el egy kis rozéfröccsel leöblítve.

Balatoni strandhoz képest azt gondolom egész baráti árakon dolgoznak a büfések,és a belépőárakkal sem szálltak el.

Érezd jól magad!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése