2016-06-28

Majka & Curtis Live - Kollányi Zsuzsi - Pápai Joci - Náksi Attila - EB indulóval fűszerezve


Tavaly a barátnőm elhívott Majka koncertre. Tudtam, hogy kiről van szó, mert a mai világban van az úgy, hogy nem tudod elkerülni, hogy halljál, lássál a magyar "celebekről", mert minden velük van tele. Ha tévében megfelelő műsort keresel, biztos, hogy 10 csatornából legalább 3 épp valamilyen (szerintem) ostoba "sztárokkal" van tele, akikről azt sem tudod, hogy ki az, de sztár, az biztos. Na szóval, ez a fiatalember is ezek közé az emberek közé tartozott, aki még anno a Való Világban tűnt fel, s azért jegyeztem meg akkor a nevét, mert ózdi gyerek volt, s élnek ott rokonaim. Nem igazán hozott tűzbe, hogy koncertre menjek, de úgy voltam vele, hogy elkísérem a barátnőm, és ki tudja, még az is lehet, hogy jó lesz a mulatság, és ami a legfontosabb, ha valami nem ismersz, ne mond rá, hogy nem szereted, mert ki tudja, lehet, hogy mégis. Mondjuk, hogy valahogy így jártam. Fergeteges volt a buli, még volt is pár szám, amit ismertem. Semmi rendbontás, vagy bármi, egy szuper koncertet adtak a fiúk, lányok, aminek a végén Majka párja is előkerült a kisfiukkal, s tüneményes volt, ahogy a kiskölök ott kotort az apja körül. 

Pár hete, ismét megkérdezte ugyanez a barátnőm, hogy na, Majka? A válasz gondolkodás nélkül: mehetünk. Most már tudtam, hogy mire számíthatok, s nem csalódtam. Nem voltam ezzel egyedül. Volt itt kicsi, nagy, fiatal, öreg. A figyelmesebb szülők még fülvédőt is tettek a gyerekre.

 Más lett ez a fiú a valóságshow óta.Vagy én változtam. A lényeg, hogy több számuk is van, amire bátran rá merem mondani, hogy tetszik, esetleg, hogy van számomra mondanivalója.


Majka, Curtis,  Kollányi Zsuzsi - akinek a hangjától a hideg rázott ki minket-, s persze a fiúk a hangszerek mögött, mindenki zseniális volt, majd megérkezett Pápai Joci,




 s valamivel később Náksi Attila, akivel előadták az EB hivatalos indulóját.





Itt meg is tudjátok nézni:


Ugye értitek már, hogy miről beszélek? 

Egyszerűen magukkal ragadták a közönséget. Persze, mondhatjátok, hogy az megy  koncertjükre, aki szereti őket, s az persze, hogy tapsol, fütyül, énekel, táncol, de ez más. Ez több volt ennél.

Az induló ellenére - amit a vasárnapi belga meccsre is kiküldtek - a fiúk kiestek, de azért remélem, hogy ettől függetlenül változik valami ebben az országban, s nem csak erre a kis időre szólt ez a nagy magyarságtudat, s az én példámból tanulva, egy kicsit el tudjuk dobni majd az előítéleteket, mikor valami újjal találkozunk.

Legyünk nyitottabbak a világra, hogy meg tudjunk élni minél több szép pillanatot, hogy legyen mire visszaemlékezni öreg korunkban, kivéve, ha Alzheimer kórban fogunk szenvedni, mert akkor mindegy lesz...De miről is akartam írni? :-D

M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése