2016-06-16

Hűtő és fagyasztógép csere program II.

Már írtam a hűtő és fagyasztógépcsere programról. Akkor említettem, hogy a mosógépcserénél volt kalkulátor, ami nagy segítség, ha olyan régi a szerkezeted, hogy már fogalmad sincs, hogy mennyi energiamegtakarítást tudsz elérni a cserével, ami pedig fontos, mert a háztartási készülék cserével minimum 10%-os energia, vagy minimum 20 kg/év CO2 megtakarítást szükséges elérni. Én annyit tudok a hűtőgépről, hogy akkor lett vége, mikor elköltöztem, amit pedig a lakcímkártyámról tudok, hogy 2006-ban volt, és Bosch a márkája. Na ebből nem tudtam meg, hogy mennyi az energiafelhasználás és CO2 kibocsátás, deeeee tadadadam, íme a segítség, 

ahol csak kiválasztod az ábrákból, hogy néz ki a hűtőd vagy fagyasztód, megadod a gyártási évet, magasságot vagy szélességet, s már ki is számolja a kalkulátor az éves energiafogyasztást.



 Ezt az eredmény össze tudod vetni az általad kiválasztott új hűtő adataival, amit itt találsz: https://hgcs-2016.nfsi.hu/

 Időközben  már erről az oldalról is eljuthatsz az energiakalkulátorig.


Az eredmény ugyanaz

s itt CO2 kibocsátást is tudsz számolni.
Jó számolgatást!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése