2016-06-20

Gombás kapros pulya galuskával


 A saját termelésű gombából először gombás kapros pulyka készült.

Hozzávalók:

80 dkg pulykamell
50 dkg gomba
2 fej vöröshagyma
Zsiradék
Egy kis marék kapor
Egy nagyobb marék petrezselyemzöld
Só, bors, pirospaprika
Tejföl, mustár, liszt a habaráshoz



A hagymát, gombát megtisztítottam, felkockáztam, husit megmostam, felkockáztam. Kaprot és petrezselymet apróra vágtam.A hagymát zsiradékon megfutattam, egy kis vízzel felöntöttem, főztem vele egy kicsit, hogy ne maradjon semmiképp darabos,

 majd rászórtam a pirospaprikát, jól összekevertem,
 s már dobtam is rá a húst,
 amit fehéredésig sütöttem,
 majd felöntöttem vízzel. Mikor megpuhult a hús,
 hozzáadtam a gombát, jól összeforraltam,
 majd beledobtam a kaprot,
 s a petrezselyemzöld egy részét.
 Összekevertem, forraltam rajta egyet, majd habarást készítettem tejfölből, mustárból és lisztből,
 ezzel sűrítettem be.
 Mikor kész lett, galuskával tálaltam, egy kicsit csinosítva tejföllel és egy kis zölddel :-)
Ugye milyen egyszerű ez is?

Jó étvágyat!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése