2016-06-29

Irány Esztergom és Párkány az Üvegtigris és "Steve Jobs" nyomában

A péntek esti pesti mulatozást követően szombaton célba vettük Párkányt. De nem ám csak úgy, át a városon Esztergom irányába, át a határon, és már ott is vagyunk. Nem nem. Kollégáim mesélték, hogy munka miatt voltak Epölön, s hogy milyen szép kis település. Először nem értettem, hogy hol voltak. Epöl. Pár szót kotyogok angolul, s semmi másra nem tudtam asszociálni, mint arra, hogy apple, és megkértem őket, hogy betűzzék. Mikor kiderült számomra az is, hogy merre van, gondoltam mikor megyünk Párkányba, akár útba is eshet egy kis kitérővel. Így is történt, erre vettük az irányt. S hogy miért is? Hát azért, amiért mások is úgy gondolják, jó móka megállni a községtáblánál.

Na jó, nem ennél, hanem ennél:

Még jó, hogy kaptam egy almát indulás előtt, így tökéletes lett a fotó :-D

De még mielőtt megérkeztünk volna Epölre, utunk Pilisvörösvár irányából Piliscsabán keresztül Tinnyére vezetett, s aki esetleg nem tudná, itt található az Üvegtigris.

Ugye emlékszel? Már 15 éve is annak, hogy szinte egy ország nevetett az első részen, s Sanyit utánozta. Hát igen. Itt forgatták, s a mai napig
 Ez pedig a Garancsi-tó, aminek a partján található egy panzió és étterem, ami az Üvegtigris nevet viseli, 


s persze a filmből jól ismert a büfékocsi, ami a mai napig üzemel, s meg tudsz állni egy üdítőre, kávéra.

Már jól folytatódott ez a hétvége, s még mennyi minden várt ránk.

Járd be te is ezeket a helyeket, ha erre vezet az utad!

Marcsika


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése