2016-05-22

Magyarok Vására - Szolnok - Művésztelep

Még javában tart a Magyarok Vására a Művésztelepen. Van itt minden, mi szem szájnak-ingere:

Finom szörpök, melyek hideg áztatással / sajtolással készültek, s az egészséged megóvásának is jót tesznek a bennük rejlő gyógynövények, vagy maga amiből a szörp készült.

 Ezek mind magyar sörök. Visszaugrok egy-két darabért, mert venni akartam a Keresztfiamnak, de mire a vásár végére értem, elfelejtettem. Öregszem :-)


 Naná, hogy ezért (is) mentem :-D De rég ittam már ebből a finom kis borocskából.

 Egy jó kis kosár, hogy legyen mibe pakolni a szerzeményeket,

s elfér benne még a finom sajtocska és egy kis malacság, ökörség.

 Édes kis nénike a horgolt portékáival,

szemben a túloldalon a másik árus az övéivel. Réz vázát, vagy inkább kancsót szerettem volna venni, de nekem kicsi volt a váza mi volt náluk. Ha netán valakinek lenne egy réz kancsója, szóljon már, megnézem, s ha tetszik, megalkudhatnánk rá :-)

Keresztlányom is van már, nem csak Keresztfiam. Na, itt kipattant az isteni szikra, hogy neki mi lenne jó kis ajándék. Kapcsolat felvéve a készítővel, jövőhéten indul a Lili program :-)


És végül egy kis levendula. Próbából egy levendulapárnácska amit a párna és a huzat közé kell tenni a nyugodt alvás érdekében. Kíváncsi leszek rá.
S persze volt még annyi minden, ez csak egy kis ízelítő, kedvcsináló. Gyorsan ebédelj meg, aztán szaladj ki a vásárba ha van kedved :-)

Jó nézelődést, vásárolgatást!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése