2016-05-22

Fogathajtó verseny Poroszlón

Szép jó reggelt!

Ma igen korán keltem. Tettem-vettem az erkélyen, gyönyörködtem a virágokban, hallgattam a madarakat, vetettem még el magocskákat, próbáltam az egyik cserép eper mellé fellógatni egy másikat, hogy az indák át tudjanak kúszni, hogy kis palántáim legyenek, amikből aztán remélem bő termést hozó növények lesznek :-) Rájöttem, hogy kell még virágföld, tápoldatot a különböző növényekhez..... de most már ideje elkezdeni készülődni, mert lassan már átsétálhatok a Művésztelepre, ahol Magyarok Vására van - http://bodormaria.blogspot.hu/2016/05/vasarnap-vasarnap.html -, aztán ha időm engedi beszerzőkörút a növényeknek, aztán családi ebéd, családi mozidélután, családi vacsora a külföldről hazalátogató családtagokkal, szóval lesz itt program.

Te még nem tudom mit csinálj? Jártam már párszor Poroszlón, s kezembe akadt a Húsvétkor szerzett eseménynaptáruk, s ahogy lapozgattam, találtam benne mára a lovak szerelmeseinek egy jó kis programot. Utánanéztem:



Majd írok már az Aranyosi dombi Udvarházról, akik ezen a rendezvényen a helyszínen várják ebéddel az érdeklődőket. Lassan két éve hogy először voltam ott, s pont egy olyan napon, amikor halételek napja volt, s igazán különleges ételeket kóstoltam. Tavasszal kérdés sem volt, hogy hova térünk be ebédelni. Sajnos lecsúsztunk a bárányételekről, de így sem maradtunk éhen, na de majd bővebben leírom az élményeimet :-)

Szép vasárnapot!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése