2017-04-10

Súlygyarapodás, állandó fáradtság, elvizesedett végtagok, puffadt has, püffedt szemhéjak,...

...folyamatos hányinger, orrdugulás, orrfolyás, légzési nehézség, torokviszketés- és fájás, szájpadlás viszket és hólyagos vagy piros pöttyökkel van tele, fájdalmas havi vérzés, alvászavarok.

Február közepe-vége óta ezekkel küzdöttem, pedig januártól igazán egészséges életmódot folytattam. Nagyon odafigyeltem az étkezésemre, edzőterembe kezdtem járni, szépen mentek le a kilók és centik, de aztán szinte egyik napról a másikra minden megváltozott. Kezdődött egy hasmenéssel, aminek következtében érdekes módon hízásnak indultam, majd jött szép sorban az összes nyavalya. A fentiekhez még társult, hogy néha úgy éreztem baltával akarják kettévágni a derekam, éjjel volt, hogy arra ébredtem, égnek a lábaim, és mintha szét akarnának bennük durranni az erek. Mondanom sem kell, a harmadikra felvonszolni magam sokszor maga volt a gyötrelem. Alig volt már ruha és cipő, amit magamra tudtam cibálni, sírhatnékom volt reggelente a dagadt szemecskéimmel. 


Maximális volt az elkeseredettség, és persze az eredményeim szinte tökéletesek. A vérszegénységen és azon kívül, hogy bokormogyoróra ++,  zellerre +++ lett az allergiavizsgálat eredménye semmi.

Neked vannak ilyen problémáid?

Panaszkodni nem szeretek, nem is nagyon szoktam, csak mikor már teljesen el vagyok keseredve. Azt gondolom, hogy szinte csak mosolyogni, nevetni látnak az emberek. Jól is van ez így, mert amilyen világot élünk, úgyis mindenki csak azt látja a szűk kis szemellenzőjén, amit akar, de már megszoktam ezt a sok ostoba és önző lélektől.



Velük ellenben szeretnék segíteni, ha Neked is fenti problémáid van, esetleg még szóba jöhet bőrpír, viszketés, csalánkiütés, hányás, hasfájás, fejfájás, szédülés, alacsony vérnyomás, szapora szívverés, szívritmus zavarok, egyéb menstruációs zavarok, hőhullámok, asztma, székrekedés, hólyaggyulladás, húgycső-gyulladás, ízületi fájdalmak.

Következő -ehhez kapcsolódó- írásomban elmesélem 7 hét kínszenvedését, és hogy egy kedves ismerőstől milyen jó tanácsot, s egyben megoldást kaptam. 

Addig is jó egészséget!

Bodor Marcsi


1 megjegyzés: