2017-04-20

Gyurma cuki - Szolnok

Tegnap este egy kedves ismerősömnél voltam, aki mesélte, van egy másik Marcsi Szolnokon (jó, több is van, de elég ha kettőnkről tudtok :D ), aki házi sütiket készít, és vásároltak nála az ünnepek alatt,és hogy az mennyire finom volt, és lehet drágább mint a nagyobb cukrászda aprósütije, de többféle, jobb alapanyagokból, és megéri, higgyem el, megéri. Aki ismer, tudja, hogy simán le lehet kenyerezni egy kis finom csokoládéval, sütivel, egy kicsinél több pedig csodákra képes. Igaz, most tiltólistán vannak nálam a desszertek, de nem bírtam magammal, és megkerestem a két üzlet közül az egyiket, ami a Vasútállomásnál a butiksoron fenn, a Közgazdasági felőli részen található.

 Beléptem, és eldobtam magam, mert erre nem voltam felkészülve ami ott várt rám. A levegőben édes, finom, meleg sütiillat, merthogy itt készülnek a finomságok. Elvesztem. Hahó, hahó, és érkezett a másik Marcsi. Minden sütiből hármat kértem, hogy  meg tudjam osztani a kolléganőimmel, de megmondom őszintén, hogy csak egynek adtam, mert volt amiből inkább megettem mindent azonnal, annyira finom volt.


Már ott nagyon esetlennek tűnhettem, mert mire a hűtő aljára értem, elfelejtettem mi lehet felül, de jól meg kellett gondolnom mit választok, bár legszívesebben a hűtőt faltam volna fel. Végül mandula, kókusz vagy keksztekercs,ki hogy ismeri, tejcsoki szelet, oreó szelet (ez lisztmentes), mézes zserbó és csokis mézes zserbó került a csomagba. A szívem még most is sajog, mert nem volt mini ischler, pedig a közös ismerős nagyon ajánlotta, na de sebaj, majd legközelebb, mert biztos, hogy visszatérek, mert igen,ezek tényleg olyan igazi, finom, házi sütemények. Tudjátok, hogy szeretek sütni, s ha van időm és kedvem is, akkor szívesen nekilátok, és ezek pont olyanok, mint amit otthon úgy szeretünk, vagy a nagyinál, vagy a nagynéninél, vagy mint gyerekkoromban a szomszédban, amikor is mindent kitaláltam, csak beosonhassak a konyhára még egy szelet finomságért.

Megtalálod a cukit a facebookon, de inkább keresd meg a Baross út 45-ben vagy a Szapáryn.

Jó étvágyat!

Bodor Marcsi

ui: és még a fagyit nem is kóstoltam, mert még fáj a torkom a sok húsvéti jeges élménytől, de csak múljon el a fájdalom és legyen jó idő, már megyek is :-)


3 megjegyzés: