2017-04-13

Kecskeméti Vadaskert

A múltkori kis cserkeszőlői Riadormás pihenéskor nem csak a Tiszakürti Arborétumot jártam be, de egyik nap átgurultam Kecskemétre, ahol először eltévedtem, és véletlenül a Vadaskertnél kötöttem ki, ami területileg az ország legkisebb állatkertje, helyileg pedig a Műkert sétány 1. alatt található. Gondoltam, ha már itt vagyok, akkor bemegyek és szétnézek.

Árinformációk:

Mindenkinek jó móka a látványetetés,

vagy az állatsimogató,

de jó játék az állatfelismerő,

és a madároszlop is.
Kisgyermekes családoknak, ahol a szülők nem tudják lebeszélni a gyerkőcöt a cumiról, ott a cumifa, ahol az apróság látja, hogy a többiek is otthagyták a féltve őrzött cuclit, lehet ő is könnyebben megválik tőle, hogy nagylány vagy nagyfiú legyen.

A kert közepén játszótér és padok nyújtanak a felnőtteknek pihenő- a gyerekeknek játszóhelyet,
de a bejárathoz/kijárathoz közel, található egy nagy fa, aminek ki van vájva a közepe, s a kisebb gyerekek végigsétálhatnak, a nagyobbak végigkúszhatnak- mászhatnak benne,
de most már nézzünk meg pár állatot.
Te melyiket ismered fel?

Ha bizonytalan vagy,segítenek a táblák,amiken mindent megtudsz az állatokról.





Julien királyt biztos megismered a Madagaszkárból, ugye?


A teve sem jelenthet gondot.



A kenguruk nagyon édesek, ahogy épp csemegéznek.








Kuvikok
Teknősök


Gyönyörű a páva ahogy szabadon jön-megy.
Ez az állat teljesen ismeretlen volt számomra, ilyet még sehol nem láttam.Te igen? Ismered?
Ő a közönséges petymeg





 A szurikáták mindenhol cukik :-)



Végül pár trófea és különböző bőrök.
Hacsak nem zuhog az eső, jó program lehet. Menjetek el, nézzetek szét!

Még több információ:

http://www.zookecskemet.hu/bemutatkozas/

Jó kikapcsolódást!

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése