2017-04-26

Majka & Curtis a Budapest Parkban 2017. április 29. / Vendégzenekar: Follow The Flow


Majka & Curtis mondhatni, most már minden évben állandó program, akár többször is. Idén sem lesz ez másképp. A pénteki Rúzsa Magdi koncert után egy kis stílusváltás, és a nyitóhétvége részeként szombaton jöhetnek a fiúk. Én örülnék, ha Péter meghívná Joci barátját, és legalább hárman adnák elő a Nekem ez jár dalukat.
A vendégzenekart itt sem ismertem eddig. Ők a Follow The Flow. Belehallgattam az első számba amire rátaláltam. A címe: Hagyod menni

Első hallásra nekem nagyon hasonlít Majkáék Csak te létezel dalára. Te mit gondolsz?
Igazából nem bánom, mert az egyiket kedvelem, s ha a másik hasonló, akkor valószínű erre a sorsra jutnak ők is. Várom mindkettőt :-)

Jó szórakozást mindenkinek, aki ott lesz!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése