2016-03-07

Margaret Island Szolnokon - 2016. március 11.

Előttünk a március 15-i 4 napos ünnep. Még nem tudod hova menj, mit csinálj? Minden napra ajánlok legalább egy (szerintem) jó kis programot.


Nézzünk először egy péntek esti koncertet a Váróteremben 21,00 órától. Munka után bemelegítésnek jó gondolat lehet meghallgatni a Margaret Island fiatal zenészeit. Szerintem elmegyek, már csak azért is, mert tavaly, vagy még azt megelőző évben egy nap csörgött a telefonom, Ismeretlen szám volt, de felvettem. Egy idősebb úr szólt bele, aki vagy a Fundamenta vagy valamelyik biztosító embere volt, s mikor bemutatkozott, már akkor mondtam neki, hogy anyai nagymamám is Törőcsik, mint ő. A termék amit kínált nem igazán érdekelt, de a kit hogy hívnak, ki honnan, merről egy beszélgetést indított el, s kiderült, hogy a fia a Margaret Island zenekarban játszik. Akkor még fogalmam sem volt kik ők, de gyorsan meghallgattam akkori slágerüket, s most már fel is ismerem egy-két dalukat. Például ezt:



Ezt ne csak hallgasd, nézd is. Kíváncsi vagyok, neked milyen gondolataid támadnak.


20,00 Kapunyitás
21,00 Hangácsi Márton
22,00 Margaret Island

Jó szórakozást!

M


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése