2016-01-22

Thaiföld - Bangkok / Az első felfedezőkörút





Tele hassal elindultunk felfedezni a környéket. Az utcák tele emberekkel, jöttek-mentek, 



egymást érték a tologatós kifőzdék,


 árusok, üzletek,



s ezen az estén leginkább a hétköznapi Bangkok mutatta meg az arcát.

A szegénységet, 



koszt, bűzt sem rejtegette.

Akkor úgy gondoltam, hogy jobb is, hogy nem vagyok éhes, mert igen vegyes érzelmekkel nézegettem az utcán az ételeket, azokat, akik árulták, azokat, akik megették azt, a környéket, és úgy összességében az egészet. 

A gyümölcsök azért be kell vallanom, nagyon gusztusosak voltak, 



de mikor láttam, hogy a – szerintem - kis mocskos kezek hogy pucolják, s zacskózzák be azokat, úgy gondoltam, kihagyom, bár volt, ahol már az elején zacskóba tették a gyümölcsöt, s úgy hámozták, darabolták fel. Első nap megmondom őszintén, azt gondoltam, hogy nem fogok az utcán enni, inkább meghalok éhen, de megsúgom előre, hogy természetesen nem így volt, mert szinte mindent megettem, s igazából kezdtem megkedvelni ezt a nyüzsgést, az utcán sétálva vacsorázást. Miután kellemesen elfáradtunk, jött az aluka, hogy másnap bírjuk az egész napos jövést-menést.

Folytatás következik.

M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése