2016-04-06

Snidlinges juhtúrúval töltött gombafejek


A pénteki bevásárolgatás közben olyan szép gombákat láttam, hogy úgy éreztem azt is vennem kell, és meg kell töltenem valami finomsággal. Nagyon szeretem a juhtúrót, és mivel ritkán eszek, ezért erre esett a választásom.


6 gombafejhez
20 dgk juhturót gondoltam,
snidlinget egy marékkal (ennyit tudtam még learatni a növénykémről)
és 12 db baconszalonnát.

A gombafejekből kitörtem a tönköket, félretettem, és kézzel lehúztam a külső réteget a fejekről, mert jól meg lehetett fogni a kitört tönköknél azokat szélét, s így nem kellett kés, és gyönyörű tiszta lett mindenhol.




A juhturól összekevertem a snidlinggel, és belehalmoztam a gombafejekbe, majd egy kicsit kézzel belenyomkodtam.


Végük betekertem minden megtöltött gombafejet 2 szelet baconszalonnába, és már mentek is a melegedőbe.


Először fólia alatt főttek egy kicsit a saját levükben, 150 fokon 30 percet kb, majd egy kicsit sütkéreztek, hogy jó színük legyen. 
A szalonnát bármilyen gondosan is tekertem a gombákra, csak kisült egy kis hagymás túró. 


Jó étvágyat!
Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése