2016-04-07

Borsós-gombás pulykaragu pennetésztával


A hétvégi főzőcske a pulyka és a gomba jegyében telt. Nagyon szeretem az ilyen egyszerű ragukat tésztával például.

Hozzávalók:


2 filézett pulyka felsőcomb (kb 60 dkg volt)
2 fej gomba (+ a töltött gombánál kivett 6 tönköt is felhasználtam)
20-30 dkg zöldborsó, ki mennyire szereti
Füstölt szalonna (kb 15 dkg)
0,5 liter főzőtejszín

Őrőlt fehérbors
1 csapott evőkanál liszt
(Reszelt sajt)

A szalonnát zsírjára sütöttem
 A pulykacombot megmostam, kockára vágtam, rádobtam a szalonnás zsírra, sóztam, borsoztam, puhára pároltam saját levében amit engedett, majd megsütöttem, s rádobtam a megtisztított, feldarabolt gombát,
 majd a borsót, és pároltam tovább. A nyers gomba levet ereszt, ez pont elég, nem kell hozzáönteni semmit.
Miközben a gomba és a borsó puhult, ráöntöttem a tejszínt, kicsit utánfűszereztem a zöldségek és a tejszín miatt. Mikor minden finom, és puha volt

rádobtam a lisztet, s besűrìtettem,

Találtam egy kis sajtot a hűtőben, lereszeltem, azt is rászórtam, majd jól összerottyantottam a ragut.


Penne tésztát főztem ki hozzá, azzal tálaltam.


Jó étvágyat!

Marcsika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése