2019-03-31

8 nő - Krimi a Szigligetiben

Színházunkban az évad számomra eddigi legjobb darabját, a Nyolc nőt izgulhattam végig kedd este. Nagyon tetszett.

Egy halott férfi, egy gyilkosság, és 8 nő. Ki lehet a tettes? Ahogy zajlottak az események, mindenkiről egyre több turpisság derült ki, és szép lassan mindenki gyanússá vált, én pedig hol tátott szájjal figyeltem, hol a hideg rázott, hogy egy lövéstől rezzentem össze. A nők egy pillanatra sem hagyták elkalandozni gondolataimat. Majd jött egy csavar, amire végképp nem számítottam, s végül a 8 nő egyszerre vált gyilkossá.

Érdekes volt, hogy míg a darabot néztem, óhatatlanul is volt, hogy meghallottam a hátam mögött ülő férfi sóhajtozásait, ami szokatlan volt tőle. Szünetben meg is kérdeztem, nem tetszik a darab? Hát nagyon nem tetszett neki. Mit is mondhatnék erre? Még nőként is sok néha nőtársaim önzőségeit látni, hallani, nemhogy egyszerre összesűrítve azokat pár órában kiabálással és sikoltozással fűszerezve, tehát megértettem és értettem is őt. Valóban ilyenek vagyunk mi nők, mi emberek, s ezzel bizony nagyon meg tudjuk mások életét keseríteni, akár még.....

... de inkább nézzétek meg kedves olvasóim a színdarabot ha még nem láttátok és tehetitek. Aki nem Szolnokon él, annak megér egy kis utazást. A szereposztás parádés, azt gondolom Gyöngyössy Katalin, Gombos Judit, Radó Denise, Molnár Nikolett, Jankovics Anna neve nem csak a helyi közönség számára ismertek, de Lugosi Claudiáé, Kertész Marcelláé és Sárvári Diánáé is ismerősen csenghet sokaknak.

Jó szórakozást!

Bodor Marcsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése